Yandex.Direct და Google AdWords-ის კონტექსტური რეკლამა
ჩვენი გუნდის ერთ-ერთი მთავარი საქმიანობა კონტექსტური რეკლამის ოპტიმიზაციაა. ჩვენ, ძირითადად, ვმუშაობთ კომპანიებთან, რომლებსაც სურთ შეკვეთების ინტერნეტ წყაროდან მიღება და მათი შემდგომი გაყიდვა.
ჩვენი ინსტრუმენტებია Yandex.Direct და Google AdWords, რომლებიც მოიცავენ ყველა ფორმატს, ფასიან პლატფორმებსა და სხვადასხვა ქსელს. დასახელებული ინსტრუმენტებით ვქმნით ელექტონულ კომერციებს, სერვისებს და კორპორატიულ ვებ-გვერდებებს.
პროექტები
მიღწევები
თქვენ დაგიკავშირდებათ ოპერატორი და დაგინიშნავთ შეხვედრას, რათა ერთობლივად შეიმუშაოთ მედია გეგმა:
- გამოვთვლით მომხმარებელთა რაოდენობას, რეკლამაზე გადასვლის ფასს;
- ჩვენ გავანაწილებთ ბიუჯეტს სარეკლამო კამპანიებში.
- ჩვენ ვქმნით ბიუჯეტს აუდიტორიის სეგმენტების ინტერესებისთვის, ასევე გეოგრაფიის, სოციალურ-დემოგრაფიული მიზნების მიხედვით;
- ვებ-გვერდის პრიორიტეტების განსაზღვრა- იქმნება მიზნები, თუ რა განხორციელებული ქმედებები არის მნიშვნელოვანი;
- KPI-ის განსაზღვრა, რომელიც დაგვეხმარება ელექტრონული კომერციის სატარიფო მომსახურების ჩამოყალიბებაში;
- ჩამოვაყალიბებთ პირობებს, შევთანხმდებით ღირებულებზე და გავაფორმებთ ხელშეკრულებას.
- სემანტიკის შედგენა საკვანძო ფრაზებისა და სტრუქტურის მიხედვით;
- რეკლამის გაშვება და კონტენტის შექმნა;
- მეტრიკების, მიზნების განვითარება;
- სარეკლამო ქსელებისთვის საძიებო სტრუქტურის განვითარება;
- რეკლამის შექმნა, ან რედაქტირება;
- აუდიტორიის სეგმენტების დაყენება და შერჩევა, მომხმარებლის შთაბეჭდილებების განსაზღვრა და ანალიზი;
- ავტომატური დაკორექტირების სისტემის დაყენება.
არჩეული ტარიფიდან გამომდინარე, თქვენ გექნებათ კონფიგურაციის დამატებითი პარამეტრი:
- ავტომატური სისტემის დაყენება, ვებ-გვერდთან დაკავშირება;
- CallTracking-ის ინსტალაცია;
- CRM Bitrix24-ის ინსტალაცია;
- პერსონალური ანგარიში, რომლის ვიზუალური მხარე გრაფიკული სტილით შეიქმნება;
- Roistat-თან ინტეგრაცია;
- ვებ-გვერდის მომხმარებელთა პერსონალიზაციისათვის სერვისების დაყენება;
- ბანერების, რეკლამების შექმნა და Yandex.Market-ის დაყენება.
- ტესტირების შედეგების საფუძველზე, საქართველოსთვის ყველა მნიშვნელოვანი ცვლილების განხორციელება;
- ყველა საჭირო დეტალის დაკორექტირება და თანხების გადანაწილება;
- სარეკლამო კამპანიის შემუშავების პროცესში შესრულებული სამუშაოს ანგარიშის მიწოდება;
- რეკლამის გაშვება.
- კონტროლის მექანიზმები (CTR, CPC, CPA);
- ბიუჯეტის კონტროლი ;
- ვებ-გვერდის გამართულობა და ტექნიკური მონიტორინგი;
- ბიუჯეტის მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია (ROI, ROAS, LTV);
- სარეკლამო კამპანიების შესახებ ყოველთვიური ანგარიშების მიწოდება და პირად მენეჯერთან კომუნიკაციის დამყარება;
- ვებ-გვერდის შეცვლა ჩვენი სერვისებით, რათა შეძლოთ აქციების, შეთავაზებებისა და სხვა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ცვლილებების ვებ-გვერდზე განთავსება;
ჩვენი სპეციალისტები შეამოწმებენ თქვენს ვებ-გვერდს, მოგცემენ უკუკავშირს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), ასევე ჩაატარებენ სიღრმისეულ ანალიზს და განსაზღვრავენ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესებს. ამ ეტაპით თქვენ მიიღებთ:
- სტატისტიკის შესახებ ინფორმაციის მოპოვებას, რომელიც შესაძლოა, გამოვიყენოთ წინასწარი ანალიზებისა და გაანგარიშებისთვის;
- სარეკლამო კამპანიის სემანტიკის სტრუქტურის განვითარებას;
- რეკლამების, კამპანიების პოპულარიზაციას.
გარანტიები
- ხელშეკრულების მიხედვით, მომსახურებისათვის ფიქსირებული თანხის გადახდა მთელი პერიოდის მანძილზე
- მომსახურეობის გამჭირვალე ფასები და ბიუჯეტირება
- პასუხისმგებლობა სამუშაოს თითოეულ ეტაპზე, სამუშაო გათვალისწინებულია ხელშეკრულების მიხედვით (გათვლილია დღგ-ს ჩათვლით)
- ხელშეკრულების გამჭირვალე პირობები
- ყოველთვიური ანგარიში გაწეული, შესრულებული სამუშაოს შესახებ და ყოველდღიური ონლაინ ანგარიში სარეკლამო კამპანიებთან დაკავშირებით
- დავალების შესრულების ვადების დაცვა
- ჩვენ გაძლევთ ანგარიშებსა და მეტრიკაზე წვდომის უფლებას
- არ ირღვევა კონფიდენციალური ინფორმაცია
- ჩვენ მიზანმიმართულნი ვართ სიღრმისეულ ანალიტიკაზე და მეტრიკაზე, ასევე ყურადღებას ვაქცევთ ხარჯთაღრიცხვას.
- ჩვენ არ ვახორციელებთ არამიზნობრივ საქმიანობას, თუ რომელიმე ტექნიკური პროგრამა არის დაზიანებული, არსებული პრობლემა მყისიერად გვარდება
- ჩვენ გიქმნით ყველანაირ საჭირო გარემოს, სიტუაციას, რათა ყველაფერი თქვენი კონტროლის ქვეშ იყოს მოქცეული
- ვქმნით ყოველთვიურ ანგარიშებსა და ბიუჯეტირებას. ასევე ვმსჯელობთ მომდევნო თვის გეგმების შესახებ.